Warunki reklamacji

 

1. Jeśli chcesz zareklamować zakupiony od nas towar, proponujemy zacząć od wysłania do nas maila na adres [email protected], w którym opiszesz problem z produktem, najlepiej dołączając zdjęcia, które zobrazują zauważoną wadę. Zaznajomimy się z sytuacją i jeszcze zanim odeślesz do nas produkt, znajdziemy optymalne rozwiązanie.
2. Jeśli chcesz zareklamować towar bez kontaktu z nami bądź już go nawiązałeś, odeślij towar wraz z formularzem reklamacji oraz potwierdzeniem dokonania płatności na adres:

Mikołaj Brunka
Rynkowa 19
89-642 Rytel

3. Pamiętaj, żeby w formularzu reklamacji zaznaczyć, którą opcję zadośćuczynienia za wadę wybierasz, jednak odstąpić od umowy możesz jedynie w przypadku istotnej wady.
4. Nie zwracamy kosztów dostarczenia do nas reklamowanego towaru, nie przyjmujemy także przesyłek wysłanych za pobraniem lub na nasz koszt i nie ponosimy odpowiedzialności za dalszy los takich przesyłek.
5. Po każdym etapie reklamacji otrzymasz od nas maila na wskazany przez Ciebie adres, w którym poinformujemy o przebiegu tego procesu i dalszych krokach. W każdej chwili możesz także napisać do nas, a my rozwiejemy wszelkie wątpliwości.
6. Zaproponowana przez Ciebie metoda rozwiązania problemu nie jest ostateczna. Jeżeli będzie dla nas zbyt kosztowna, czasochłonna lub niemożliwa do wykonania, zaproponujemy Ci inny sposób na rekompensatę wady towaru. Pamiętaj jednak, że nie możemy zrobić nic bez Twojej zgody i zawsze staramy się rozmawiać z klientem w celu ustalenia dogodnego dla obu stron rozwiązania.
7. Jeśli wada towaru została stwierdzona w przeciągu roku od daty doręczenia, zakłada się, że jest ona naszą winą i na nas ciąży obowiązek ewentualnego udowodnienia winy Klienta. Jeśli natomiast nastąpiło to później niż w ciągu roku, to po Twojej stronie leży kwestia udowodnienie, że wada towaru wynika z naszego niedopatrzenia.
8. Jeżeli będziemy zobowiązani zwrócić ci pieniądze, nastąpi to możliwie jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty takiego postanowienia.
Ważne jest dla nas, by proces reklamacji przebiegał jak najszybciej i bez zbędnych komplikacji. Dlatego, chcąc jeszcze bardziej to usprawnić, przygotowaliśmy formularz reklamacji, który pozwoli Ci w łatwy sposób przejść przez formalną stronę tej procedury. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości zachęcamy do kontaktu na adres [email protected].