Warunki zwrotu
1. Zwrot towaru bez podania przyczyny możliwy jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem zarówno dla Konsumentów jak i klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, jeżeli zakup nie dotyczył podstawowego wykonywania działalności.
2. Jeśli chcesz zwrócić towar, przed upływem tego terminu wyślij zakupiony produkt wraz z formularzem zwrotu oraz fakturą (bądź innym dowodem płatności) na adres:
Mikołaj Brunka
Rynkowa 19
89-642 Rytel
lub poinformuj nas o chęci zwrócenia produktu poprzez wiadomość na adres [email protected], a następnie odeślij towar wraz z wypełnionym formularzem i potwierdzeniem dokonania płatności.
3. Pamiętaj, że zwracany towar musi być nowy, bez widocznych śladów użytkowania, nie musi być jednak zapakowany w oryginalne opakowanie. Jeżeli zwracany produkt będzie w jakikolwiek sposób uszkodzony, mamy prawo obniżyć jego wartość, a co za tym idzie ilość zwróconych pieniędzy.
4. Po każdym etapie zwrotu bądź w razie jakichkolwiek wątpliwości wysyłamy e-mail, dzięki któremu możesz na bieżąco monitorować przebieg procedury zwrotu.
5. Zwrot pieniędzy otrzymasz możliwie jak najszybciej, jednak nie później niż 14 dni od daty odebrania przez nas zwróconego towaru wraz z niezbędnymi dokumentami.
6. Pamiętaj, że nie zwracamy kosztów przesyłki za odesłanie produktu, nie przyjmujemy także przesyłek wysłanych za pobraniem lub na nasz koszt oraz nie ponosimy odpowiedzialności za to, co stanie się z takimi przesyłkami.
Ważne jest dla nas, by proces zwrotu przebiegał jak najszybciej i bez zbędnych problemów. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych ze zwrotem zakupionego towaru skontaktuj się z nami przez adres e-mail [email protected].
Chcąc jeszcze bardziej usprawnić proces zwrotu, przygotowaliśmy formularz zwrotu, który pozwoli Ci w łatwy sposób przejść przez formalną stronę tej procedury.